Επιστροφές Προϊόντων / Αλλαγές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και το κόστος των μεταφορικών της αρχικής αποστολής.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ενημερώστε μας άμεσα μέσω email, είτε τηλεφωνικά στο 2110133857-8 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

ΕΛΛΑΔΑ

Αλλαγή με άλλο προϊόν :

Αν το προϊόν το οποίο παραγγείλατε δεν σας ικανοποιεί κάνουμε αλλαγή του προϊόντος μόνο κατόπιν συνεννόησης, είτε τηλεφωνικά στο 2110133857-8 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00, είτε μέσω email στο [email protected]

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

Για Ελλάδα τα έξοδα αλλαγής όπου ορίζονται σύμφωνα με την εταιρεία ταχυμεταφοράς οποία είναι:

Έξοδα επιστροφής (3€) και έξοδα νέας αποστολής (3€) για δέματα μέχρι 2 κιλά και αυξάνεται 1€ για κάθε επόμενο κιλό.

Τα κιλά σύμφωνα με την εταιρεία ταχυμεταφορών υπολογίζονται (είτε ογκομετρικά, είτε βάση βάρους).

(Συν 2.5€ αν θέλετε να πληρώσετε την διαφορά με αντικαταβολή)

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων  το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε στο 2110133857-8 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00, είτε μέσω email στο [email protected] για να μας ενημερώσετε για την επιστροφή σας. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλείστηκα και μόνο εσάς. Επιστροφή χρημάτων γίνεται στην αξία των προϊόντων, και δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής και αντικαταβολή.

Πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σχετικά με τις επιστροφές:

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.) όπως και να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία μας άμεσα.

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται τα  προϊόντα ή αξεσουάρ ένδυσης όπως γυαλιά οράσεως και ηλίου, βραχιόλια, μενταγιόν, εσώρουχα πάσης φύσεως, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν, βερμούδες καθώς και άλλα είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, κρέμες, λοσιόν, καλλυντικά, αρώματα, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά βαρηκοΐας κλπ. εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν.

Τα εκπτωτικά προϊόντα, προϊόντα προσφοράς  καθώς και ειδικά εκπτωτικά προϊόντα ( Black Friday / Cyber Monday) δεν επιστρέφονται παρά μόνο αλλάζονται με προϊόντα ίσης η μεγαλύτερης αξίας την οποία διαφορά χρεώνεται ο καταναλωτής. 

ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές (για υπαναχώρηση) προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, ή το προϊόν έχει γίνει ειδική παραγγελία από συνεργάτη για την διαθεσιμότητα του. 

Σε περίπτωση που ξεπερνά την αξία της αρχικής σας αγοράς, επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος. Επιστροφές χρημάτων γίνονται δεκτές σε όλες τις περιπτώσεις, και το χρηματικό αντίτιμο για την αξία των προϊόντων και μόνο (δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής), επιστρέφεται εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του επιστρεφόμενου δέματος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παρέλαβε ο καταναλωτής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Προϋποθέσεις

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή τους, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια).

Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στην εξωτερική μεριά του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα μας, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες. Σε περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν και μετά από δικό μας ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί ελάττωμα, οφείλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία μας.